Jako jedno z pierwszych biur turystycznych, wdrożyliśmy system zawierania indywidualnych umów z rodzicami uczniów wyjeżdżających na wycieczki szkolne. Na naszej wygodnej i prostej w obsłudze platformie internetowej, każdy rodzic może samodzielnie zapisać dziecko oraz dokonać płatności, a nauczyciel ma bieżący podgląd listy uczestników oraz stanu wpłat.
Dlaczego warto?
Dlaczego warto?
Z poziomu szkoły
Porozumienie z dyrekcją
Przygotowujemy dla szkoły dokument, w którym nasze biuro przekazuje wszystkie szczegóły na temat wycieczki, a dyrekcja informuje, że wyraża na nią zgodę oraz deklaruje zapewnienie opiekunów. Wystarczy nam odesłanie skanu lub zdjęcia podpisanego dokumentu.
Link do zapisów
Kierownik wycieczki otrzymuje od nas gotową wiadomość do przekazania rodzicom, w której zawarty jest link do zapisów.
Dostęp do panelu koordynatora
Kierownik wycieczki otrzymuje dostęp do panelu koordynatora, który umożliwia bieżący podgląd zapisanych uczestników oraz ich wpłat. Co ważne, można zainterweniować, jeśli z linku do zapisów skorzysta ktoś, kogo nie powinno być na liście.
Koniec formalności
Po zakończeniu zapisów, opiekunowie nie muszą już przesyłać nam listy do ubezpieczenia, zbierać informacji o wymaganiach żywieniowych czy potrzebie otrzymania faktury. Cała korespondencja przebiega między biurem a rodzicem.
Z poziomu rodzica
Link do zapisów
Nauczyciel prześle Państwu wiadomość z linkiem do zapisów na wycieczkę. Po kliknięciu, pojawi się krótki formularz, w którym prosimy podać niezbędne dane swoje oraz dziecka/dzieci. Można w nim również zgłosić chęć otrzymania faktury.
Zawarcie umowy
Po uzupełnieniu formularza, system wygeneruje indywidualną umowę wraz z załącznikami. Prosimy się z nimi zapoznać i zaakceptować warunki poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka. Wszystkie te dokumenty prześlemy również mailem wraz z potwierdzeniem zapisu.
Panel płatności
Po elektronicznym zawarciu umowy zostaną Państwo przekierowani do panelu płatności, gdzie będzie można od razu wpłacić zaliczkę szybkim przelewem internetowym lub BLIKIEM, albo pobrać indywidualny numer konta. By w przyszłości wrócić do swojego panelu, wystarczy kliknąć w link i podać hasło – wysłaliśmy je mailem z adresu wycieczka@horyzont.net.pl
Faktura
Jeżeli w formularzu zapisu zaznaczono potrzebę otrzymania faktury, otrzymają ją Państwo mailem dzień po zakończeniu wycieczki.
Masz pytania?
Jeżeli mają państwo dodatkowe pytania o nasz System Indywidualnych Zapisów lub potrzebują pomocy w korzystaniu z niego, prosimy o kontakt mailowy: wycieczka@horyzont.net.pl